2008-07-16
 21:07:39

Onsdag.

Oj, oj!
Vad jag är kär i mina bilder
från konserten (kommer kanske inom kort upp här =).
My gosh.
Det är nog så att de borde
upp på en vägg.
Men ett stycke sambo är inte lika förtjust.
Attans!

I morgon är jag ledig.
Yey!
Sen jobb, jobb, jobb.
Men först ledig, som sagt!

Börjar bli lite snyvig.
Inte bra, inte bra.
Har inte råd att vara sjuk.
dumt så.

Lite te, kanske?

Dagens textremsa

"You and I
Move at the speed of light
And with our smiles
We outshine the sun
"


- J.Berg

Jag blir glad så glad, vareviga gång!


Dagens visa

kent - Colounbus


Ina
PUBLICERAT: 2008-07-16, 21:46:03 | URL: http://inisen.com

Omeh, hälsa sambo att malin bestämmer över hushållets väggar på order från ina ;)



Jag vill se, jag vill se, jag vill se!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: