2008-07-12
 11:39:14

Lördag.

6:e gången gillt blir det ikväll.

Första gången jag fick
chansen att se de underbara herrarna
var på Kalas turnen 2002 Röda sten i Göteborg.
Jag och min bror var där och jag var helt såld.

Nummer två skeede ett år senare,
2003 på Stockholms Stadion.
Det var vitt, vitt, vitt.
Kompaniet då var min sen dess ständiga
kent-kamrat Erik, vi träffade
även på två riktiga kent-fantaster
Ina o Toowa.

Sedan var det uppehåll i
två år innan det var dags för tältturnen 2005.
Jag såg dem i Norrköping o åkte dit med Karin o co.
Och träffade även där upp med Erik, Ina o Toowa.
En efterlängtad konsert.

1½ år senare var det dags igen.
November 2007 var jag och Erik (såklart)
Annexet och njöt av underbar musik.

Min abstinens var stor och redan
tre månader senare var det dags igen.
28 februari detta år såg jag dem i
Sporthallen i Eskilstuna.
Det är något speciellt med kent
hemmaplan
Oh, my!
Sällskapet denna gång var min kamera.
Det tog sig så illa att jag hamnade själv till slut.
Men vad gjorde väl det..?
Jag njöt som aldrig förr!

Och nu är det dags igen.
12 juli 2008.
kentStrömsholmen i Eskilstuna.
Underbar extas!


Dagens visa

kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)


toowa
PUBLICERAT: 2008-07-24, 21:46:20 | URL: http://ienvarldavidioter.blogspot.com

kul. då har vi varit på 2 till kentkonserter ihop ;). annexet i november & i etuna förra lördagen =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: