2008-06-03
 14:56:51

Tisdag.

En underbart solig dag!
Spenderade förmiddagen med min mor.
Var o köpte lite blommor (o. glass :)),
sen en sväng till kyrkogården och satte
en liten bukett blommor Jonas grav.
Den är så fin.
Vi hann även med en lunch nere på
Djulö herrgårdscafé, vilken oas!
O god mat var det också.

I går kväll vid sänggång hade jag en läskig upplevelse.
Kikade till på klockan o den stod på den
första angivna tiden för Jonas död för
sju års sen.
Det är scary, fick ilningar i hela kroppen.
Sen drömde jag om bilkrascher hela natten.
Inte alls bra

Ska förmodligen i väg om en liten stund.
Det bär ut till Granqvists föräldrars båt.
Åka lite vattenskidor, bada o bara njuta.
Får se om jag orkar/törs mig upp på dem i år.
För 2 års sedan vågade jag.
Då gled skidorna isär o Malin fick ont.
Inte alls mysigt.
Men vad tusan, det ska nog funka i år ;)


Dagens textremsa (II)

"There goes my hero,
Watch him as he goes.
There goes my hero,
He's ordinary!"

- Foo Fighters



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: