2008-06-26
 15:25:58

Torsdag.

Dags för gnäll.
Håll för ögonen om du
fortsatt vill vara något så när uppåt.
Here we go!

Fick svar från Viadidakt i dag.
Inte antagen.
WHAT?!?!
Nej, så här fint låter det
i "Förordning (2002:1012) om kommunal vuxenutbildning":

"8 § Om samtliga behöriga sökande till gymnasial vuxenutbildning
inte kan tas emot till sådan utbildning, skall ett urval ske.
Vid detta urval skall företräde, i den ordning som anges nedan,
ges till den som har kort tidigare utbildning och som

1. önskar fullfölja studier som den sökande har påbörjat enligt
en upprättad individuell studieplan,

2. behöver utbildningen för att komplettera ett reducerat
program eller för annan behörighetskomplettering,

3. behöver utbildningen för pågående yrkesverksamhet, eller

4. behöver utbildningen för planerat eller kommande yrkesval..."


Så jag skulle alltså inte lagt
så mycket tid på skolan i gymnasiet,
utan hängt med tjyvrökarna under plåttaket..?
Oh, fan.
3:e rankad är min situation.
Mys!
O de tycker jag ska kosta på det själv..?
HA!
3950 :- för EN 100 p kurs.
Vilket skämt.
Bittert, bittert!


...o halvtaskig lön fick jag också.
Crap!


Dagens visa

Bröderna Djup - Vi bor på landet

(Bara för att den är något kul i allt annat)



NU: Kaffe o min mumsiga paj med mammsen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: