2008-03-16
 13:47:09

Sunday, bloody sunday.

Helgens sista dag är här. En riktig slappardag ser det ut o bli. Dock kommer det en Bella o ska färga o klippa sig om en timme drygt, o hon skulle ta med sig kladdkaka också. Hon är för go, o baka kan hon :).
Gårdagskvällen spenderades hos herr Olsson med diverse vänner o bekanta, trevligt trevligt. Det första min kära sambo gjorde när han kom var att köra igång Guitar Hero, någon som blev förvånad? Nej. He´s an addict! Det blev sedan en tripp till hotellet, har inte varit där sen i höstas någon gång, men allt var som vanligt. Rätt trist, men träffade lite trevligt folk. Drog mig hemåt i taxin vid kvart över ett, då var jag trött o seg. Jag är inte van o vara uppe så länge längre ;).
Kom förövrigt en bra bit med städningen i går, köket o sovrummet är klart. Ska ta tag i vardagsrummet här nu. "Lekrummet" får han som jobbar ta någon gång, det är ju trots allt hans rum. Men det lär väl sluta med att jag röjer det i alla fall :).

Det blev mycket nerprintat i dag. Kul för er :).

So long, so far!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: