2008-05-05
 21:14:05

Äntligen fri!

Pust!
Nu är den inskickad, den där deklarationen och NE-blanketten. Bara till att vänta på domen. Efter pappas visit o hjälp blev det ett litet överskott i alla fall, hur kom det sig? Hoho. Men skönt att det är överstökat...för den här gången.
Har även pillat på mitt personliga brev här på seneftermiddagen. Det börjar bli riktigt fint. Har en vecka till på mig innan det är dags för postning. Kan nog lägga till lite mer skryt om mig själv, för det är jag ju så förbaskat duktig på. Eller hur...
Min man är på bio med karlarna i Norrköping, på någon sån där typiskt otjejig-fantasifull-våldsbenägen rulle. Känns rätt bra o traska runt här hemma faktiskt :).

Kvällsmat ska man äta har jag hört, har varit så nervös hela kvällen att jag inte tänkt på det. Men det blir nog en skål fil o flingor. Det går alltid ner!

Tack o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: