2008-05-05
 23:24:56

Hej o hå.

Värst vad pigg jag lyckades bli nu. Men är det lugnet för stormen..? Om jag lägger mig ner o snuttar på en kudde (säng- eller soffkudde kvittar nog) så däckar jag nog totalt. Det tror jag i alla fall.
Ska nog testa teorin här snart. Fast jag är ju faktiskt ledig i morgon, så jag får vara uppe länge. Jippie. Men hur gör man? Vad gör man..? Jag har det redan rätt trist liksom. Nej, bättre o gå in till sängen, slå på något intressant/halvtaskigt program att somna till.

Så får det bli!

Förresten...Här kommer det en dagens också.


Dagens vackra

Maia Hirasawa - Mattis & Maia
En mycket fin bit!


Ina
PUBLICERAT: 2008-05-06, 08:58:37 | URL: http://inisen.com

Åh, Mattis & Maia är så fin! Hela skivan är helt toppen :)

Hoppas du får en fin & solig ledig dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: