2008-05-12
 11:02:05

Måndagsledighet.

Det är inte fy skam. Vädret kunde dock ha varit lite behagligare. Visserligen så är solen framme men det är lite smått kyligt och efter en helg med underbart väder blir man rätt bortskämd :).

Lördagen blev inte som planerad, men trevlig ändå. Men saknade allt Matilda. Var nere hos Jepppe o hans härliga kids en sväng. Riktigt härligt att sitta på altanen i solen o njuta!
Sen vidare hem till Madde o Micke för lite Guitar Hero för pojkarna, halvsömn i deras gudomliga soffa för min del ;). Det skulle ha blivit utgång men jag pallade inte riktigt, tröttheten flög sig på mig rätt rejält.

Gårdagen bestod i stort sett av fika för min del. Runt elva åkte vi ner till Sultans för fika med M&M o Anna, sen dök det upp fler o fler med jämna mellanrum, halv tre knallade jag o Micke därifrån. Det var en bra dag med andra ord :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: