2008-05-14
 11:48:15

Onsdag.

Det blev ledigt i dag, aldrig fel :). Ser ut att bli en fortsatt slapp vecka, men det gillar jag. Dock inte så mycket kosing, men tack vare två helger nu i maj så ordnar det sig nog ändå!

Vaknade pigg som en lärka runt 08.00, det är mystiskt det där. Det händer aldrig att jag sover länge de dagar jag är ledig, rätt skönt iofs att komma upp o hinna med lite. Det mesta är bättre än 05.37.

Tänkte kirra lite skvor till fredagen i dag. Började o fick i hop en klockren blandning, men funkar Nero fint för mig i dag..? Nej, självklart inte. Tur att bror bara bor knappt 100 meter bort :). O där kan vi nog hitta ännu mer musik också. Det är bra. "Blandat och bra, ska det va", fick jag order av modern :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: