2008-05-12
 16:12:25

So many stupid memories :)

Sitter o läser gamla dagboksinlägg på Lunarstorm från 2000 o framåt. Det är rätt intressant faktiskt, man ser vilka vänner som stannat, vilka händelser som betytt mycket o framförallt vilka små problem som fanns ;). Ah, det är kul!

Lite utdrag, för er som vill ha er ett gott skratt

"i går när ja skulle åka hem mä bussen så vare värsta fettot som gick på bussen...å bussen välte nästan *överdriver lite* =) värsta fet va han...bara så ni vet asså..."

- Ett utav de tidigaste inläggen, Rolig-Elak-Aktuell..?


"Jaha, så var det dåligt igen...samma situation som sist...inte samma person dock..."

- Karlarna var många och ganska tätt inpå varandra. Oj, oj :)


"Å jag känner mig stolt...jag är singel, jag är fri =) Ett bevis på att jag klarar mig själv..tänk, vad jag är duktig =)"

- Bra jobbat, Malin! En och en halv månad är lång tid. Fint ;)


"I dag är det måndag, idag har vi haft prov, i kemi, det var jobbigt, jag missade
två av frågorna, jag är klantig, jag är snart stor, jag fyller år på onsdag,
då får du gratta mej, tack, jag tycker att en viss pojke är söt, han är nog
mysig, han verkar bra, nu tittar jag på Idrottsgalan, Håkan Hellström sjunger,
tufft, nej inte speciellt, nu ska jag fortsätta med mitt så innehållsrika liv, puss."


- Den här dagen hade jag nog kul och punkter är överskattade ;)


"Usch, jag vill ha vår!
Då blir man kär.
Det vill jag inte.
Pojkar är konstiga djur.
Det kanske är ganska bra med vinter ändå...
"

- Kommentarer känns överflödiga.


Man märker klart vilka perioder som var bra, mindre bra, bittra och riktigt usla. Den bittra perioden var nog mest hela tiden. Shit, vad läskigt ärlig jag var i det jag skrev. Det är lite smått skrämmande.
Det är rätt skönt att gå tillbaka o läsa allt det där, jag har fått för mig att det är nyttigt också. För ett tag var det verkligen svårt, på riktigt. Början på sommaren -01 var tuff, det tuffaste jag varit med om. Det förändrade mig, dramatiskt. Har dock insett att jag tagit lärdom av det. Att ta saker för givna är naivt, man måste kämpa för att komma någon vart. Det är det allt går ut på, tror jag.


Ina
PUBLICERAT: 2008-05-13, 09:41:35 | URL: http://inisen.com

Hahaha, shit - nu ångrar jag nästan att jag tagit bort mina gamla konton - sånt där är ju ovärderligt såhär långt i efterhand :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: