2008-05-08
 11:49:26

Torsdag.

I dag är torsdag, har dock känts som onsdag hela förmiddagen. Jobbigt, men bra :).

Gårdagen spenderades på jobbet på förmiddagen, Eskilstuna på eftermiddagen med mamma. Hittade förövrigt en klänning som jag nog ska ha på bröloppet. En grymt söt ljusblå/vit randig liten sak. Jag är nog lite lätt kär i den. Fint fint! Hann även med ett besök hos Madde på jobbet. Aldrig fel.
Kvällen tillbringades i Stadsparken med mestadels bra människor, lite kubb-spelande, lite alkoholhaltiga drycker och ett gott humör. Sen drog jag o Fredrik med oss Matilda o Jonas hem för lite mer av det goda, herr Stenberg trillade över en stund också. Som vanligt med lite alkohol så började pojkarna spela Guitar hero, alltid lika spännande. Typ. Men trots det så hade jag en riktigt härlig kväll med härligt folk!

Dagen består av jobb 14-21.15, känns lagom motiverande i denna härligt soliga sommardag. Men det får gå. Är ju bara kvällen o sen en kortistur i morgon förmiddag som återstår innan det är helgledigt. O jag tror helgen kommer bli bra, jag har en bra känsla. Fint!


Anonym
PUBLICERAT: 2008-05-08, 11:57:04

hejsan!
hoppas du får en fin dag !
kram!
www.enlitentax.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: