2008-05-05
 14:43:08

Uppkastningar.

Jag överlevde helgen o denna måndag. Skönt o se!
I dag skulle jag tvätta, men det avbokades för jag är helt totalt slut i kropp o knopp. Så i morgon bitti ska det bli rent . Det blir fint det.
I dag ska deklarationen in (för er som mot förmodan missat det), o jag knåpar på det sista med företaget. Såklart ser det illa ut, men det skiter jag fullständigt i. Det är ett kapitel som helst inte ska vara med i min självbiografi. För en sån skulle ju vara kul o läsa. Jag föddes, lekte, gick i skolan, klippte till folk o nu ska jag torka rumpor till döden. Typ.
Nej, jag är inte bitter.
Faktum är att jag är inne i en liten kaffekick. Då blir det ordspyor. Vackert så!

Räkna, räkna, räkna lite fler siffror.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: