2008-09-07
 15:16:39

Söndag.

Äntligen får jag blogga av mig lite.
Jag gillar inte livet utan dator o internet.
Det passar inte mig.
Nej.

Jag har gått o blivit förkyld.
Rätt illa, med tanke på att det mesta
jobbet som var inbokat i veckan
var just torsdag-fredag.
Lagom bittert.
Men rätt mysigt under täcket ändå :).

I går var det inflyttningskalas hos Sandra.
En lugn o behaglig tillställning med god mat,
gott vin o trevliga människor.
Underbart bra!

O nu har jag skrivit på kontrakt på lägenhet också.
Jag tror att det kommer bli lyckat.
Den passar mig perfekt.
Skönt, skönt.
snart blir det IKEA, igen.
Det är bra grejer, det.

Det är många som har saker att säga om
hur jag lever mitt liv numera.
Det är intressant.
" Lev livet, o njut! "
" Mister du en så står dig tusen åter. "
 " Hoppa inte på första bästa. "
Det är visdomsord jag får höra mycket av.
Men, tänk om den första är den bästa.
?



Dagens visa

Lars Winnerbäck - Pollenchock o Stjärnfall


Jenny Sellsve
PUBLICERAT: 2008-09-07, 16:03:43 | URL: http://sellsve.nu

Lars<3


Ina
PUBLICERAT: 2008-09-07, 17:10:38 | URL: http://inisen.com

Jag skulle säga att du ska följa din magkänsla... för vem vet - den första kanske är den bästa? Likväl som han kan vara den mittersta eller den sista :)




toowa.
PUBLICERAT: 2008-09-07, 20:22:07 | URL: http://ienvarldavidioter.blogspot.com

& då skulle jag vilja säga att är det meningen, så blir det så. men det kanske inte är meningen just nu?


Anonym
PUBLICERAT: 2008-09-08, 18:30:23

malin... du vet vad jag tycker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: