2008-09-09
 16:14:01

Tisdag.

Se här!
Tätt mellan uppdateringarna.
Det hör inte till vanligheterna nuförtiden.
Ballt.

Min förkylning börjar ge med sig.
Fint.
Nu är det mest hostningar o rinnande näsa.
Bättre det än täppthet på gränsen till andningssvårigheter.
Jodå.

I dag har varit en dag med fint väder.
Det hör heller inte till vanligheterna.
O ledig har jag varit.
Men jag hade behövt jobba i dag.
Med tanke på ekonomin.
Men finns det ingetgör det inte.
Livet som timvikarie.
Underbart!

Har haft en mycket bra o effektiv eftermiddag.
Adressändrat, flyttat telefonen, bokat biljetter ( ska ut på hemligt uppdrag :) ),
kikat över utbudet av bärbara datorer
o har även hämtat ett recept på en finfin paj.
Den är grymt god!
Tack Du, för uppenbarelsen.
Men glöm för guds skull inte äggen!
Fniss.
O det höll jag på glömma,
jag har tvättat mina fina, vita skor
som jag lyckadeskaffefläckar på.
Hoppas de blir lika fina igen.
Håller alla tummar o tår.
För jag är lite kär.
I skorna alltså.

Jag saknar lite också.


Dagens visa

Coldplay - Viva la Vida
(
Den är underbar. Helt enkelt. )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: