2009-07-08
 15:26:52

Onsdag.

Jag har en härlig ledig dag i dag.
Och solen skiner.
Det är inte fy skam.
Dock så jobbar jag helgen, men det är smällar man får ta.
Förövrigt så trivs jag riktigt bra på jobbet.
Och de trivs bra med mig, vad det verkar :).
Min käre sambo har också fått jobb.
Det jublar vi högt för!
Sen att vi slipper gå varandra på nerverna här hemma är bra.
Han är en lätt rastlös man.
Vilket jag inte är, alls.
Ingen bra combo där, med andra ord :).

Jag har även lyckats bli av med min jobbarhelg v. 32.
Så då bär det av upp mot kära Katrineholm.
Yey!
Ska bli riktigt härligt, faktiskt.

Nu ska ta mig ett härligt glas hemmagjord flädersaft och sedan vika lite tvätt.


Dagens visa

Miss Li - Ba Ba Ba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: