2009-03-23
 11:15:27

Måndag.

Fick ett härligt uppvaknande 04.40 i morse.
I min dröm ringde det tydligen på dörren.
Jag var helt säker på att det var här hemma.
Men icke.
O trött som jag var så drog tankarna i väg om
både hantverkare o inbrottstjuvar.
Det är konstigt, vad drömmar kan göra en tokig.
Jaja, efter insomnande till tv så sov jag fint ett par timmar till.

Hade planer på att tvätta fönstren i dag.
De tidigare hyresgästernas svaga sida.
Det är lite lätt suddigt när man tittar ut :).
O nu när målaren är färdig hade det varit ett ypperligt tillfälle.
Men solen skiner.
Då går det ju inte för sig o tvätta fönster.
Så jag tänkte börja med en härlig kopp kaffe i solen
o sen får vi se vart dagen för mig.


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Solen i ögonen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: