2009-03-31
 12:01:23

Tisdag.

Helgen flöt på smärtfritt.
Men nedsläckningen i här i Halmstad funkade dåligt.
Vi var som sagt uppe på Galgberget (med utsikt över i stort sett hela stan),
o det var få lampor släckta.
En liten besvikelse efter pärsen att bara ta sig upp dit.
Men men, det bar av ner på stan för lite utgång.
Kände mig bara lite vilse.
Rätt segt o gå ut när man inte känner många kottar.
Men det blir repris i påskhelgen.
Då får även männen följa med.
Fint!

Jag är i behov av att städa.
Det blir ju finbesök från Katrineholm i helgen :).
Men jag är så frukansvärt trött.
Förstår inte riktigt vad det beror på.
Men har mina misstankar.
Jag behöver aktiveras.
Bäst att sätta fart.


Dagens visa

Kings of Leon - Use somebody



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: