2009-03-12
 17:54:07

Torsdag.

Nu har det börjat hända grejer i lägenheten!
Hallen o halva vardagsrummet är färdigt.
Jag börjar se ljuset :).
Har lyckats åka på en förkylning.
Tack, älskling.
Sitter här med min mormors gamla husmorstips,
varm mjölk med honung.
Mums!

Var ju på jobbintervju i dag.
O jag fick det!
:)
Ett nybyggt o nystartat äldreboende.
Jättefräscht o stora utrymmen.
Det är ju tänkt att jag ska vara där i sommar,
men om jag var intresserad
fick jag hoppa in på timmar redan nu.
Så måndag o tisdag skolas jag in.
:)
Ska bli skönt o få komma igång igen!

Vi har även hunnit med o baka bullar i dag.
Eller jag gjorde degen, bredde på kanel/socker krämen,
skar upp dem o sen kom min fina o penslade o sockrade.
Han är bra han ;).


Dagens visa

Maia Hirasawa - Mattis & Maia


Towe
PUBLICERAT: 2009-03-12, 18:45:49 | URL: http://toweskogh.blogg.se/

Va kul att du fick det :-) Får hoppas att du ska trivas där.


Madde
PUBLICERAT: 2009-03-12, 19:30:55 | URL: http://madeleineb.blogg.se/

Grattis till jobbet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: