2009-05-22
 11:47:29

Fredag.

Återigen har tiden sprungit förbi.

Hade en alldeles underbar vecka uppe i Katrineholm.
Den innefattade tre födelsedagsfiranden, besök på gamla
jobbet, träffar med vänner o lite bebisgos :).
O bortskämd har jag blivit.
Underbart :).
Men trots det så är borta bra, men hemma bäst.
Härnere i blåsten trivs jag bäst :).

Som det ser ut nu så blir jag försörjare i sommar.
Min kärlek har blivit uppsagd.
Men knäckebröd o vatten är alltid gott.
Bittert.

I går var vi en sväng ute i Öja, hos svärföräldrarna.
Och jag lyckades få till den snyggaste brännan någonsin.
En V-ringad tröja o att endast smörja en sida av armen är ej att rekommendera.
Så att ni vet.

Nu ska jag ta en slurk kaffe o sen ge mig på att så lite i storkrukan.



Dagens visa

Melissa Horn - Sen en tid tillbaka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: