2009-10-28
 19:28:49

Rolig framtid.

På grund av min kära sambos behov av "Rollercoaster Kingdom-poäng" på Facebook så är jag bannad därifrån.
Därför slänger jag in ett blogginlägg.
Fiffigt, va?
Jag måste ju ha någon kontakt med intranätvärlden.

Praktiken har dragit igång, är inne på andra veckan och trivs kanon!
Alla dagar är 7-16 pass, det om något är lyxerier!
Underbart att slippa kvällarna.

I morgon kväll får Halmstad finbesök.
En kvinna i sina bästa år tittar ner.
Min kära mamma!
Och på fredag styr vi två (eller SJ snarare) kosan mot Götelaborg.
Turnépremiär med den härliga herr Winnerbäck och lite hotell på det.
Ska bli så härligt!

Även lördagen är fullbokad.
Efter hemkomst från Götet är det dags för nästa kalas.
Halloween/födelsedagsfest för min sängkamrat ute i halvskogen.
Kul ska det bli!

Dags för lite uppvärmning inför fredagen i väntan på tv-veckans höjdpunkt, Grey´s Anatomy.
Hejpa!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Stort liv
(
Pepp, pepp! )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: