2010-04-22
 15:09:51

Se mig, sa jag.

Nu har jag försökt i flera dagar med att få till ett inlägg, men det slutar alltid i blaha.
Men nu har jag något kul att förtälja er, mina 3 trogna läsare ;).
Sen i vintras har det varit bestämt att jag, mor o. bror ska till Göteborg o. se Winnerbäck o. co.
I går upptäckte jag att samma helg spelar kent i Eskilstuna o. i dag fick jag arslet ur o. bokade två biljetter.
Kommer bli en alldeles underbar helg, med mycket extas!
Det gillas något så grymt mycket!
Sen att den kommer att spenderas mycket i en bil dritter jag i!

I dag har jag varit effektiv minsann.
Gick upp vid nio-snåret (kors i taket) o. tog en kopp svart (fast med mjölken så blir den iofs. mer ljusbrun).
Sedan gick jag minsann ut på promenad (kors i taket, igen) för att hämta mitt paket på lille-ICA.
Dumt att jag inte tänkte på att jag hade beställt tunga grejer, sen att det blåste satan gjorde inte det hela lättare.
Men jag kände mig nöjd med mig själv efteråt o. det är ju huvudsaken!

I kväll gäller det!
Femte o. avgörande matchen i dam-volley SM-finalen.
Mitt käraste Katrineholm spelar mot Engelholm borta.
O. självklart åker vi, svarta o. fina, ner o. hejar!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Du som reser mig


Birgitta Andersson
PUBLICERAT: 2010-04-22, 22:30:41

Ska bli så underbart med Winnerbäck konsert♥ Tack vare er i klacken blev det SM-GULD ♥ Så himla bra gjort av KVK-tjejerna;>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: