2010-04-07
 16:16:15

Hemma eller borta?

Back in business!
Vi är tillbaka i Halmstad igen.
O jag längtar redan tillbaka.
Jag hoppas innerligt att mina planer går i stöpet.

Påsken flöt på fint.
Fredagen spenderades, som sagt, i bilen.
Kvällen tillbringade jag med ett gäng glas vin o. världens bästa Sara.
Är så härligt när vi väl träffas.
Det ska förhoppningsvis bli oftare när jag flyr upp till norr igen.

Lördagen var milt sagt seg.
Hann dock med att köpa vårjacka o. fika med ex-kexet.
Sen halvdog jag på sängen nån timma innan det var dags för maskerad.
80- talet var temat o. folk gick in för det.
Alla utom jag, ska erkännas.
Jag var inte riktigt på topp med fantasin den kvällen.
Men jag hade trots det en fin kväll, med fina vänner.
Den efterlängtade utgången blev det dock dåligt med.
Det var ju faktiskt bara 150 meter hem till M o. P från festen.
Tack vare detta var jag en av få som inte hade huvudvärk på volleybollen i söndags.
Bra där, Malin! :)
Skulle ha träffat fina Lina i söndags, men jag dog lite lätt i soffan så det blev dåligt med det.
Hann med att träffa de härliga ungarna M o. H en snabbis i måndags
o. påskharen var lite försenad o. tittade förbi.
M tyckte dock att det hade varit bättre med godis i ägget :).

Har roat mig med skolarbete hela lediga dagen i dag.
Ha! Nu ljög jag!
Men jag har börjat.
Lite, lite.


Dagens visa

Kings of Convenience - Homesick



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: