2010-06-01
 20:00:48

Som en boll kommer jag tillbaks till dig.

Jag har setat här o. varit nervös ett tag.
Har roat mig med live-uppdateringarna från Franska Öppna.
Det var spännande, minsann!
Jag måste medge att jag är lite av en sport-nörd.
Misstänker att alla Sportsöndagar med pappa i soffan har satt sina spår :).
Hur som helst, Robin Söderling är en grym man!

Ps. Det ska bli sommar till helgen, sägs det.
Splendido!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-06-01, 20:34:31

Vadå sportsöndagar! Sport alla dagar menar du väl♥ Härligt med sommarvärme hoppas det håller i sig till nästa vecka♥ Jag längtar :)


Ina / Lov-e-Ly
PUBLICERAT: 2010-06-01, 20:42:21 | URL: http://lov-e-ly.com

Här har det varit sommar både idag & igår. Idag strosade jag runt i jeanskjol, linne & gladiatorsandaler nere på stan! DET kändes somrigt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: