2010-06-15
 12:33:39

Who's gonna take me home?

I´m home!!

Jag har fått mig ett härligt o. varmt välkomnande av Katrineholm.
I love it!
Flytten gick smärtfritt, tack alla underbaringar för hjälpen!
Lördagskvällen/natten bestod av rödvin, fina vänner o. Harrys.
Träffade många saknade personer den kvällen, så härligt så!
Sen ingick även att få en halv McD-mugg cola utspilld av student över sig.
Men hon var så söt o. glad så jag kunde inte bli arg :).
Fick även sällis hem till porten, lovely!

Nu roar jag mig mest med att packa upp.
Rätt träligt enligt min mening, men härligt när det är färdigt.
Lite bittert är dock att bokhyllan inte får plats, sicken miss!
Men IKEA får sig ett besök på måndag o. jag har kikat ut ett substitut.


Dagens visa

Timo Räisänen - Outcast


Madde
PUBLICERAT: 2010-06-15, 20:07:30 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Var har du din lya nu då? Tillbaka på öster? :-)


Madde
PUBLICERAT: 2010-06-15, 21:36:35 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Så härligt, de rätta trakterna :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: