2010-05-03
 15:51:52

Den är lika spottad på som begagnade bröst.

Back to school!
Har varit trevligt att träffa alla stjärnor igen o. det ska bli gött att komma in i rutinerna igen.
MEN det är ju faktiskt bara en månad kvar av skola.
Det är helt sjyyykt!
Detta innebär ju också att det bara är en månad kvar med Halmstads finaste flickor.
Det är något som jag tycker är jobbigt med denna förändringen, resten är mestadels positiv.

Malin har gått o. blivit lite gladare på senaste tiden.
Det tackar jag en återuppstådd (?) vänskap för.
MSN- fraser kan helt enkelt göra en människa på gott humör.
Tänka sig!

Jag borde plugga.
Det gör jag inte.
Det finns så mycket annat kul att roa sig med.
Som att tvätta t.ex.
Det ska jag göra nu.
Hejpa!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Kom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: