2010-05-31
 12:18:43

I even painted my toenails for you.

Måndag, måndag.
En överskattad dag, enligt min mening.
Fast jag har fått många goa skratt.
Underbart bra!

Skratt var även en stor del av lördagen.
Det var längesedan jag skrattade så mycket, hade allt lite träningsvärk i magen i går.
Ni är underbara!
Flyttar ni med mig upp..?
Pleeease!
Festen var riktigt lyckad, trots kalla fötter ( i mer än en mening ).
Haha, jag var lite bitter när jag var hemkommen.
Men det gick över till igår.
Positivt det.

Jag fortsätter mitt packande i dag, det börjar ju närma sig! :)


Dagens visa

Lena - Satellite

( Jag gillar´n! )


Mikke
PUBLICERAT: 2010-05-31, 14:12:36 | URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Du kan packa åt mig med, när du ändå är i farten - visst? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: