2010-05-20
 15:20:51

Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år.

Nu har jag skrivit mina sista skolarbeten i Halmstad.
Tänk vad fort det går när man får arslet ur.
Känns fint att slippa tänka på det i helgen.
En helg som kommer att spenderas i Göteborg med familjen.
Pappsen ska springa Göteborgs-varvet o. vi andra ska komma med glada tillrop.
Bra uppdelning, anser jag! :)

Katrineholms-trippen var förövrigt underbar!
Det mesta av och med de bästa.
Hanns även med lite öltält i sommarvärmen.
Lovely, lovely!
O. snart är jag tillbaka igen.
Jag har väl nämnt att jag längtar lite? ;)
Det jag ser fram emot mest är att slippa ta sig flera kilometer för att hälsa på en vän.
Nu kommer de flesta att befinna sig runt husknuten.
DET är grejer, det!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Innan mörkret faller



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: