2010-11-25
 14:07:26

I am a little divided.

Ja, bloggen matchar ju årstiden i alla fall.
Att den har legat lite lätt på is, alltså.
Men tydligen så har jag haft annat att göra (?).

Jag har ett ynka arbete kvar att göra på hela min utbildning.
O. självklart är inspirationen på topp!
Eller så finns den inte alls.
Damn!
Jag tycker att allt bara kan vara över så att jag kan få jobba arslet av mig.
Det vore fint!

I dag har jag äntligen hittat julnötter.
O. har även hunnit tjuvstarta ätandet.
Men tre dagar hit eller dit spelar väl ingen roll?
Min mamma säger att jag bestämmer, bra skit!
Julmusiken o. stakarna får dock vänta till söndag.
Nån tradition bör man ju försöka hålla.

Nu lite kaffe and some nuts!
Puss!

Dagens visa

Foo Fighters - Times like these


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-25, 14:50:11

härligt att du lyssnar på din gamla mamma, ät nötter och njut ska du se att studielusten infinner sig <3 kram älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: