2010-09-28
 21:29:20

You are my sweetest downfall.

Här ligger jag i soffan o. är slö.
Det är minsann det  nästintill bästa som finns, lovely!
Jag har dock haft ett gäng intressanta dygn sen sist.
Med vin, fint umgänge, snygga karlar o. årets raggningsreplik.
Det ni!
Jag har även hunnit klart med arbetet för första kursen dnna höst, only 2 to go!
Så denna veckan belönar jag mig med lite jobb, feeint!

Har hängt med mamsen min i dag.
Vi började dagen med lite jobb, sen storhandling o. middagsbjudning.
Eller ja, jag slängde ihop lite mos o. korv i ugn.
Lyxigt så det förslår!
Jag har saknat potatismoset heeela sommaren, välkommen tillbaka!

Nu inväntar jag Idol-resultat (hoppas såklart att min blivande man går vidare), sen sömn.
Puss!


Dagens visa

Regina Spektor - Samson


Madde
PUBLICERAT: 2010-09-28, 22:10:13 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Jag har också saknat potatismoset hela sommaren. Får väl erkänna att jag ätit det 3 ggr på två veckor :-).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: