2012-03-28
 20:53:14

Alla mina tankar kretsar omkring sjuka saker.


Nu är det så dags igen!
Ingen blir mer förvånad än jag.
Den här gången kanske det håller i sig mer än en månad?
Den som lever får se, helt enkelt.

Jag hänger vid datorn i väntan veckans bästa.
Heliga onsdagkvällar är inte att leka med.
Min fina man har lärt sig den hårda vägen.
Ja, han blev alltså tvungen att se Grey´s en onsdag kväll när han var här hemma.
Sen dess håller han sig borta på onsdagar, märkligt! ;)
Ikväll får jag dock sällis.
Ett glas vin är min kompanjon!
Jag har ju faktiskt helg redan nu, fram till måndag 07:00.
Det ni! :)
Jag ska mest göra inget alls, spa´a med fina kollegor och sova ett gäng timmar.
Lite vin slinker nog ner mellan varven också.
Avkoppling I say!

Nu uppladdning för kvällens tv-bästa!
Puss o. hej!


Dagens visa

kent - 999
(Ja, det är väl inga frågor på det va..? Äntligen!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: