2008-07-15
 15:39:58

Tisdag.

Jag går fortfararnde runt i
ett rus sen lördagskvällen.
Underbart!

Jag har nu tagit mig igenom
två dagar på min inte alltför
härliga mardrömsvecka.
Jobb måndag-onsdag.
ledig torsdag o sen jobb fredag-söndag.
Det är kul nästan jämt!
Dock har det lugnat ner sig lite nu.
Men man ska väl inte ropa hej än.
I dag kommer det in en ny.
Verkar vara mycket slit där.
Så, ja, det fortsätter nog
såhä
r en stund till.
Men hon i källaren har nog förstått nu.
För nu är vi tre om kvällarna.
Det var på tiden.
Thanks!

I dag är det tvättardag för mig.
Det behövs.
I natt ska vi få sova i nybäddad säng.
Lovely!

Nu lite underbar musik
o sen ner o hänga tvätt!


Dagens visa

kent - Velvet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: