2008-05-09
 19:09:02

Dåtid, nutid, framtid.

Doing like Ina says :)


För 5 år sedan...
Skulle jag precis sluta första året på gymnasiet. Det var härliga tider! Det jag såg fram emot mest var min (hittils) härligaste konsertupplevelse, kent på stadion den 6 juni. Gräset var inte grönare på andra sidan, det var vitt.

För 3 år sedan...
Hade jag mycket planer och saker att se fram emot, klassresa, bal, konsert (kent, såklart) och den stora studentdagen. Som så här i efterhand inte var så pass stor som jag målat upp den. Men ack så skönt!

För 1 år sedan...
Var jag äckligt nervös inför gesällprovet. Galet, läskigt, svettandes nervös. Men det gick ju väl. O jag o mina två kollegor hade just bestämt oss för att sluta på salongen. Ett av de bästa besluten jag tagit någonsin. Modigt säger de, det enda rätta säger jag.

För 3 månader sedan...
Var det nog lite vinter i alla fall, alla klagade på att snön kom så sent. Likaså gjorde jag. I övrigt så gick jag mest och skrotade på jobbet jämnt och ständigt. Jag o Fredrik hade en period där vi träffades i sängen. Typ. Sambolivet var härligt då.

Igår...
Planterade jag mina nyinköpta färska kryddor på balkongen, det doftar underbart! Sedan lite jobb på kvällen och en underbar cykeltur hem i kvällssolen!

Imorgon...
Ska dagen tillbringas i solen och kvällen på Gatstuberg med mycket och bra folk!

Om ett år...
Hoppas jag att jag har gjort de två första (kanske de enda) terminera på utbildningen jag söker nu till hösten. Hoppas, hoppas! Och sol är det också.




Och så får jag väl lov att skicka vidare den här utmaningen till resten av min 2 bloggläsare ;).


Pauliina
PUBLICERAT: 2008-05-09, 19:12:34 | URL: http://pauliina22.blogg.se

Ha en forts trevlig kväll :)


Junitjej
PUBLICERAT: 2008-05-09, 19:20:02 | URL: http://junitjej.blogg.se

Jag önskar dig en trevlig helg! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: