2008-05-19
 14:21:42

Tröttmössa.

Uh, jag är inte pigg på en fläck. Satt vak i natt och insåg att nattetid är inte min tid, tror jag. Men var förvånansvärt pigg hela natten ändå, hade en mycket bra bok (Kent- Texter om Sveriges största rockband). Tack, Ina för upptäckten :). Pillade även lite med ett gäng Suduko, för att få hjärnan att aktivera sig lite. Det är bra.

I fredags var det 50-årskalas för min kära mor, jag och bror agerade upphämtare av diverse saker innan vi tittade ut o hjälpte till med förberedelserna. Strax efter fem började folket droppa in, släkt, arbetskamrater o goda vänner. Mycket skratt, mycket prat och mycket och god mat o dryck! Satt inte helt fel :).
Fick ett gäng bra bilder, en del sämre. Men mycket fina "blombilder", det är kul att leka med så småningom. Bra, bra!
Lördagen var segstartad. Uja, men vi tog oss ut till mor o far o fick i oss lite lunch på rester från kvällen. Det var inte helt fel inte! Sen tog vi en tripp ner till Norrköping för lämnande av videoklipp från svensexan, som ska klippas i hop till bröllopet. Irrade bort oss lite lätt, men till slut så ;). Sen en sväng på Maxi för lite shopping, hittade ett par söta skor som jag ska ha på till bröllopet. Kommer bli splendid!


I dag fyller bror 26 år, grattis grattis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: