2009-06-18
 19:11:55

Torsdag.

Här sitter jag efter en hel dags städande och fick den briljanta idén att blogga.
Fint, va?

Är inne på min sista "semester-vecka" innan vikariatet drar i gång på måndag.
Kan ju inte påstå att vädret har varit prima, men till och från har faktiskt solen kikat fram.
Så nu har jag fullt upp i nio veckor framöver.
Riktigt härligt!
Sedan väntar en vecka av bara slapp innan skolan drar i gång.
Kom in på Omvårdnadsutbildningen till hösten.
Känns riktigt skönt att äntligen få köra i gång.

Och förövrigt, de ringde från Frisörföretagarna i Eskilstuna i dag.
Jag ska fått mitt Gesälldiplom nu.
Det har bara tagit dem två år att få arslet ur.
Heja!

Ha en trevlig midsommar, gott folk!



Dagens visa


Norah Jones - Humble me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: