2010-04-28
 18:08:04

Jag är fan så mer exklusiv.

Effektivitet har sprutat ur mig i dag, något så när i alla fall.
Praktik 7-15, sen hem o. på med förklädet o. med bakplåten i högsta högg.
Det bakades något så avancerat som kokostoppar.
Perfa när sockerbegäret knackar på!
Sen dess har jag mest setat på Youtube o. njutit av Winnerbäck-oldies.
En underbar sysselsättning förövrigt, som väcker många minnen.
Nästintill bara fina sådana, det gillas!

I kväll ska det drickas vin minsann!
Ett glas i alla fall, det är ju lill-lördag.
Jag försökte få sällskap men det var tydligen för långt att åka ;).
Aja, soffan o. jag brukar komma fint överrens o. sen är det ju faktiskt Grey´s i kväll.
Det har helt klart potential!

Jag ska masa mig ut i köket o. gnugga geniknölarna o. försöka komma på något gotte till mat.
Wish me luck!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Försvarstal



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: