2010-04-15
 21:58:28

Sådär, ja.

Praktiken är igång, strålande!
Trots att jag bara spenderat en kväll där så trivs jag som fisken.
Jag är tydligen "söt som en karamell" också ;).
Är förjäkla skönt att få ett avbrott från skolan lite, är såå trött på det.
Men har underbart fina tjejor som gör det lite drägligt, trots allt!
När praktiken är över återstår det endast 1½ vecka innan långledigt.
O då får jag äntligen åka upp till Katrineholm igen, som jag längtar.
Just nu vill jag bara bort från denna stad.
Trivs inte med mycket, inte.
Ska bli skönt att (förhoppningsvis) lämna den bakom mig till hösten.

Blir praktik hela helgen, så jag vet vad jag gör i alla fall :).
Karln jag fortfarande delar boende med har dock lovat att var bussig o. byta däck på bilen.
Det är guld värt, tack ska du ha!
Är något bitter över att missa volleyn på söndag, men det är smällar man får ta.
Hoppas på liveuppdate i mobilen hela kvällen.
Jag lär även gå o. nynna hejaramsor i smyg.


Dagens visa

The Wannadies - My hometown


Lina
PUBLICERAT: 2010-04-16, 17:49:36 | URL: http://sweetdreamer87.blogg.se/

Vad är det för ställe du har praktik på? Vanligt äldreboende? :)




Zoofie
PUBLICERAT: 2010-04-17, 00:39:11 | URL: http://zoofie.devote.se

Hej!

Just nu lottar jag ut tre inbjudningar till bloggsvar.se! Vill du ha en? Kolla in bloggen! :) Det är jätte lång väntetid på inbjudningarna, så här har ni en grym chans!



Sen så har jag en tävling där man kan vinna en supersöt klocka! Tävla gärna :)

http://zoofie.devote.se/blogs/4457163/taevling--vinn-en-supersoet-klocka-.htm



KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: