2010-08-16
 14:18:59

I´m working so I wont have to try so hard.

Fast i dag är jag ledig.
O det ska firas med tacos o. vin med fina flickor.
Mest bara för att vi kan ;).

En fin vecka o. helg har förflutit.
Tänk vad en stad kan leva upp p.g.a. ett tält.
Fantastiskt!

I fredags när jag traskade på stan kom det fram en söt pojke.
Han tyckte att jag skulle teckna ett nytt abonnemang o. få en ny mobil.
Jag gjorde som han sa o. vips så blev jag ägare till en söt sådan här.
Jag är mycket, mycket nöjd!
Han också, förmodligen.

I lördags skulle det tydligen nattbadas efter krogbesök.
Vi traskade dock först till efterfest i trädgården hos H o. F.
Sen fick vi äntligen tag på taxi.
Jag badade inte utan tittade på när ett gäng vita karlrumpor hoppade i vattnet.
Börjar jag bli gammal månne?
Eller hade alkoholen gått ur kroppen klockan fyra på morgonen?

Nu lite fix o. trix o sen up, up and away!
Puss!


Dagens visa

The Strokes - Someday


Madde
PUBLICERAT: 2010-08-23, 17:44:42 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Tack Tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: