2010-06-24
 12:21:21

Singin´forever young, singin´songs underneath that sun.

Sommaren är kommen!
O. jag har börjat jobba.
Har dock bara sju timmar jobba kvar denns vecka sen får jag helg!
En midsommar utan jobb är en bra midsommar.
Kommer att spendera den ute på landet med folk jag inte träffat på lääänge.
Gissar på att det kommer bli en lyckad tillställning.

Var på IKEA i måndags med mor min.
Fick med mig ett stycke bokhylla o. lite annat smått o. gott.
O. vi (läs: mamma) är grymma på att packa bil.
Grymt! :)

Ska ta o. göra mig respektabel för arbete o. sen styra kosan mot Furis.


Dagens visa

K´naan - Wavin´flag


Ina / Lov-e-ly.com
PUBLICERAT: 2010-06-24, 12:59:53 | URL: http://lov-e-ly.com

Kommer du vara med ute i Fiskeboda månne? Tokkul att få se dig, i så fall! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: