2010-05-28
 12:50:09

Du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår.

Nu när det är dåligt väder kom tydligen blogglusten tillbaka, strålande!

Jag är inne på slutspurten med både skola o. övrigt Halmstad-liv.
Hur det känns?
Lite vemodigt, ska jag erkänna.
Jag har fått mig ett par underbart fina vänner genom skolan.
De är alldeles fantastiska o. vi har det grymt kul ihop.
Er kommer jag att sakna något enormt mycket!
Men det känns samtidigt bra att flytta hem igen, till det gamla o. goa gänget.
Att kunna träffas utan vidare planering kommer att vara underbart.
Det har jag saknat härnere i södern.

Flyttlådorna börjar täcka väggarna här.
Life in a box, så att säga.
Snart, snart är det dags!
Två veckor, närmare bestämt.
Ljuvligt!


Dagens visa

Carolina Wallin Pérez - Klåparen

( En underbar cover på en av mina kent-favoriter. )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: