2010-10-20
 22:26:32

Där inget är sig likt, fast allt är likadant.

" Vid ett nedbränt stadshotell
hänger minnen envist kvar
En gång var du min stad
nu finns inget av mig kvar
Jag är helt säker
"

- J. Berg

I dag har jag varit på en snabbvisit i Tunat.
Sällskapet var trevligt, men en sak slog mig.
Min hatkärlek för den stan är oförändrad.
Den förändrade o. i viss mån förstörde mycket.
Men jag har också haft många fina stunder där.
Jag är kluven, helt klart.

Ikväll har jag grinat.
Det gör jag alltid på onsdagkvällarna.
Rätt mysig tradition, faktiskt.
O, nej jag är inte lite knäpp.
Jag tittar på Grey´s.

Snart dags att hoppa i bingen, skola imorgon.
Puss!

Dagens visa

kent - Passagerare
(
En perfekt beskrivning av mina känslor för Eskilstuna. )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: