2010-10-10
 12:42:19

The smell of wine and cheap perfume.

Det har varit ett par omtumlande dagar.
Min kära mami har brutit foten och ligger på MSE.
Så min fredag var lite upp o. ner.
Den avslutades dock upp med vin, Idol o. fint sällskap.
Igår tog jag med min far till tunat o. hälsade på mamsen.
Hon behövde lite gottigott o en hel hög böcker.
Så nu har hon lite att roa sig med.

Gårdagskvällen spenderades med fina Elena.
Tacos o. vin var planen.
Tacos blev det, ett halvt glas vin också.
Sen övergick vi till Trocadero, godis o. P.S I love you.
Mycket bra :).

Ska försöka mig på att komma igång med lite plugg i dag.
Sen blir det söndagsmys ikväll, I like!

Nu dags för lite mat.
Puss!


Dagens visa

Journey - Don't Stop Believin'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: