2008-04-03
 08:27:34

Torsdagsmorgon utan sömn.

Här sitter jag uppe en tidig morgon med sovmorgon för att pallra mig iväg till tandläkaren. Nu ska det grävas o kontrolleras. Mysigt! Tur att det vankas sovmorgon i morgon också, annars hade det blivit bittert. Jo, tack.
Sitter o lyssnar på lite musik som gör att vårkänslorna sprakar, det är ju för härligt. Ser ut att bli en hyffsat fin dag i dag. Bra, bra!

I går var förövrigt en fin dag på jobbet, bättre start går inte o få. Pers.samordnaren kikade upp vid kvart i sju o gav mig ett brev. Spännanade. Där fick jag erbjudande om sommarvik. v. 26-33 o det på K. Jag är grymt nöjd o glad. Kan knappt bli bättre :)

O jag har förövrigt hittat den bästa "promenad-låten", kent - Berlin,  det är inte mycket som kickar beatet i den inte, sen att det råkar vara en låt av kent är ju en helt annan femma ;).


Dags för lite tandborstning, kanske..?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: