2008-05-03
 15:24:45

Update.

Jag har faktiskt inte bara varit slö på senaste dagarna, jag har varit upptagen också. Därför dåligt med bloggande denna veckan. Gjorde ett försök i förrgår, men då försvann all vacker text. Mycket dumt.
Jobbarhelg är det, ska tillbaka här vid fyra o jobba till halv nio o sen upp sju o traska dit igen i morgon. Eller traska o traska, har mor o fars bil eftersom dom är i väg på kryssning med glada folket. Vill också. Men men.
Har även hunnit sitta  lite med det sista av bokföringen/momsberäkninngen på företagshelvetet i dag. Jag tror att det mesta är klart, måste bara få pappa o ta en blick på det innan inskickning. Det känns som en sten faller från bröstet i o med det, skönt att det är slut med företagsbiten (förhoppningsvis). Har varit mycket ångest o sömnlösa nätter på grund av det. Känner mig lättad!
För att enkelt summera denna vecka i övrigt slänger jag in lite bilder. Se o njut!

        

Jag o mor spenderade förra helgen på Spa i Sunne.

  

En valborgsmässoafton med en full kyl o en skelögd/trött Malin.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: