2010-12-04
 14:29:30

Take me back to the start.

Jag har mig en riktigt härlig slappelördag.
Lovely!

I går var en mycket fin kväll.
Tacos med fina Elena, Rickard unt herr Fritz.
O. en massa skratt på det.
Jag gillar´t! :)

Jag har äntligen skrivit klart det sista arbetet i skolan.
Nu väntas det bara på betyg o. sen är jag fääärdig!
Det är så fantstiskt skönt att det äntligen är i hamn.
Har självklart haft mycket Halmstad-tankar den senaste tiden.
Det känns lite weird att inte få avsluta med de finaste flickorna.

Nu lite mer kaffe o. ännu mer slapp.
Puss!

Dagens visa

Olle Hedberg - The scientist

( Ja, jag kommer att sakna den tjusiga, skönsjungande mannen. )


Elena
PUBLICERAT: 2010-12-04, 21:36:02

Älskar din blogg!! Kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: