2010-01-22
 19:18:21

Välkommen helg!

Helg, helg, helg!
Dagen har tillbringats i skolbänken.
Som vanligt är fredagar skratt- och tokeridagar.
Alltid lika underbart roligt, det gör allt så mycket lättare.
Tack!

Jag tror att jag har samlat på mig lite extra vuxenpoäng.
Att tråna efter På spåret en fredag måste vara värt ett gäng poäng.
Men det är roligt! :)

Festen förra helgen var mycket lyckad.
Den innehöll allt från besök hos doktor Olivia, 4 år till snöbollskrig miss i nassen.
En skoj kväll/natt helt enkelt.
Och nattgästerna skötte sig fint och städade undan o startade diskmaskinen dagen efter.
Strålande! ;)

Nu ska jag fortsätta på det flytande, röda och goda och sen ut på tågfärd.
Trevlig helg, till er båda två ;).


Dagens visa

The Cure - Friday I´m In Love

( Är förövrigt nöjd med att Andra Avenyn är igång igen, med detta strålande soundtrack. )


Madde
PUBLICERAT: 2010-01-23, 15:40:02 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Åh, nån mer än jag som gillar Andra Avenyn. Min man här hemma avskyr dock prgrammet så jag har missat massor. Måste titta igen allt jag missat på svt play nån dag! Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: