2010-06-30
 19:03:37

Give me tonight, and I'll show you.

Fy tusan vad jag är bra!
Ja, det är faktiskt sant.
Har plockat o. fejat här hemma hela eftermiddagen.
Har även svurit över min kökslampa, de där ståltrådarna snurrar ihop sig sådär jobbigt.
Det, i kombo med mitt tålamod kan ju bara bli katastrof.
Nu står den på köksbordet o. där lär den förbli till en vänlig själ förbarmar sig över den.

Uppehåll i fotbolls-VM i dag.
Jäkligt träligt, med tanke på det skrala kanal-utbudet här hemma.
Kanske kan bli en promenad istället, vem är på?
Jag kan vara rättså trevlig, faktiskt.
Söt, är jag också! ;)

Nu blir det lite toast o. sen ett städryck igen, tror jag allt.


Dagens visa

Timo Räisänen - About You Now
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: