2010-06-11
 13:06:46

Vi har skuggorna bakom oss trots allt.

Såhär i studenttider börjar jag tänka tillbaka på min egen student.
För exakt 5 år sedan i dag avslutade jag min tid på St: Eskils gymnasium.

Dagen började tiiidigt för att hinna bli färdig.
Champagnefrukost i Rothoffsparken, en snabbis hem till Maddelusk för piffning.
Sen bar det iväg till skolan en sista gång.
Jag fnissar fortfarande gott när jag tänker tillbaka.
Det känns dock fruktansvärt längesedan.
I´m getting old, for sure!
Dagen fortsatte med vagnåkande med egen DJ o. mer champagne.
Sen vidare med släkten o. co. till uuunderbart god middag!
Kvällen började sedan med förferre i mitt gamla hood, Nyfors.
Mysigt ställe, haha!
Senare begav jag mig ner till Stadshotellet, som nån förövrigt roade sig med att bränna ner för en tid sedan.
Träffade på både fint o. mindre fint folk, men kul hade jag!
Kvällen avslutades med en burgare vid grillen med två härliga karlar o. sen gick jag ensam hem i regnet.
Smart tjej!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Solen i ögonen

( Denna bit är HV3B för mig! )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: