2010-10-14
 09:25:28

Smoke and drink and sway.

Livet med bil är fint.
Jag slapp den förbannade motvinden på Vasabron igår.
O nej, jag tog inte bara bilen dit o. hem.
Jag hänger faktiskt ute hos min mor på dagarna.
Eftersom jag pluggar på distans så kan jag ju lika gärna sitta där.
Fast nu ljuger jag lite för er.
För vi kollar mest på film, dricker kaffe o. äter ibland.
Måste nog ta tag i det där pluggeriet lite mer.

Denna dag kommer bestå av häng med mami o. den gipsade foten.
Sen lite fika med fina Elena.
Strålande!

O imorgon är det fredag o. helg!
Det vankas 90(30x3)-års kalas.
Kan bli farligt o alldeles kanon!

Nu frukost o. sen styra den röda faran ut på vischan.
Puss!

Dagens visa

Marina and the Diamonds - Are you satisfied?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-14, 15:46:49

Tack för allt stöd<3 Älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: