2011-01-10
 17:22:43

För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Det slog mig just att jag fyller år om mindre än en vecka.
Ett helt kvarts sekel.
Hur gick det till?
När jag var i tonåren så såg jag mig själv ha hunnit med en massa saker vid denna tid.
Man, hus, barn och en massa annat skoj.
Det sista är det enda som jag lyckats med, hoho! :)
Jag kom även på att jag måste baka.
Nu har jag gått till min säkra källa (Leila Lindholm) och hittat en massa gott.
Sitter här och blir läskigt sötsugen.
Farliga grejer!

Jag fick en härlig "present" av chefen idag.
Det ser ut att bli en bra vår.
Yeeey! :)

Nu ska jag fortsätta att vada i kakdjungeln.
Puss!


Dagens visa

Daniel Adams Ray - Gubben i lådan


Carro
PUBLICERAT: 2011-01-21, 20:40:18 | URL: http://caruskan.blogg.se/

Heja tjejen =)

närmar mig själv och jag tror vi hade samma framtidsfunderingar men dock kom inte jag heller dit , elle ja jag får skynda mig isf ett år kvar men dock så tvivlar jag ju =) hoppas det är bra gumman. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: