2008-04-03
 11:23:22

Eftermiddagslunch.

I bland kan man börja undra över vissa tandläkares kompetens o bedömningsförmåga. Folktandvården har ju numera tandvårdsförsäkring och senast (för drygt ett år sedan) låg jag i zon 4 o helt plötsligt var jag nere på zon 2. Hur gick det till? Hmm. Men men, nu har jag tecknat den i alla fall, tur att det inte blev gjort sist.
Sitter just nu med lite förmiddagsfika, kaffe o glass med fruktsallad. Mums :). Blir ju inte lunch förrän runt halv fyra, i väg o jobba vid halv två o då känns det lite halvt illa att äta nu. Men men, det brukar funka bra. I eftermiddag blir ´det en sväng på L o sen vid fyra upp på K. Blir fint det!

Har förövrigt varit grymt duktig o sorterat alla räkningar, lönespecar o viktiga papper i dag. Känner mig riktigt nöjd med mig själv. Det är ju för härligt ;).


See you when I see you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: